دانستنی ها

مرجع معرفی برترین ها

دانستنی ها

مرجع معرفی برترین ها

دستگاه سابلیمیشن پرس حرارتی 60 در 40

برای چاپ بر روی اجسام مختلف گزینه ی بسیار مناسب از لحاظ قیمتی و کیفیتی قطعا چاپ سابلیمیشن می باشد که نسبت به چاپ های لیزری ارزانتر تمام شده و ..

  

نحوه چاپ به گونه ای است که با کشیدن دست یا وسیله ای بر روی کار و یا به مرور زمان کمرنگ یا کنده نمی شود و از بین نمی رود ضمن اینکه تقریبا همان کیفیت چاپ لیزری را به ما می دهد البته به شرط اینکه دستگاه پرینتر ما و همچنین رنگهای سابلیمیشن ما باکیفیت باشد و البته کوتینگ بودن مدیا و کیفیت دستگاه پرس حرارتی نیز در این کیفیت چاپ اثرگذار است.

سابلیمیشن حرارتی بزرگ

  • یکی از مدل های دستگاه های پرس سابلیمیشن یا پرس حرارتی دستگاه سابلیمیشن پرس صفحه تخت ۴۰*۶۰ می باشد که تمام اطلاعات لازم برای آن از اسمش پیداست.
  • این دستگاه برخلاف مدل های چندکاره و بعضی مدل های صفحه تخت دارای صفحه ی متحرک نیست و دو صفحه بصورت ثابت بر روی هم قرار دارند و به چپ و راست متمایل نمی شوند.
  • این دستگاه چاپ در عرض ۶۰ در ۴۰ سانتی متر را ساپورت می کند که می توان گفت چاپ بزرگی می باشد و در رده ی پرس های چاپ عریض است.
  • دستگاه دارای صفحه ی نمایشگر کاملی است که میزان دما و زمان انجام پرس را بر روی صفحه نشان می دهد و بنابراین زمان و دما در این مدل کاملا برقی و دیجیتالی است و در کنار این فشار لازمه برای کار توسط یک اهرم به راحتی و بدون فشار زیاد توسط دست محکم می شود بنابراین تنظیم فشار در این دستگاه دستی است.