دانستنی ها

مرجع معرفی برترین ها

دانستنی ها

مرجع معرفی برترین ها

کمک به تهویه مناسب در سازه های صنعتی

کولر صنعتی می تواند دمای محیط را خنک سازی کند. علاوه بر این باید بدانید که در یک محوطه صنعتی به دلیل این که با ابزار آلات و ماشین های زیادی کار می شود، دمای هوا به میزان چشمگیری افزایش می یابد و همچنین سبب می شود که آلودگی در محیط افزایش یابد و این عوامل را می توان گفت که از اساسی ترین مشکلاتی هستند که در کارخانه ها و مانند این ها وجود دارند.  
بنابراین استفاده از دستگاه هایی که مخصوص این بخش ها می باشند موجب می شود که تهویه ی مناسبی نیز صورت گیرد که برای انجام این کار عملکرد آن به صورتی است که با داشتن فن باعث ایجاد جریان هوا در کل محیط می شود که آلودگی ها و دود هایی که وجود دارند را از فضای داخلی دور خواهد کرد.

افزایش کارآیی و بازدهی کولر ها

نگه داری و مراقبت صحیح از سیستم های سرمایشی کولر صنعتی سبب می شود که عملکرد، کارایی و عمر مفید آن ها افزایش یابد. این مواظبت ها شامل کنترل کردن به موقع قطعه ها و اجزای کلی تشکیل دهنده آن می باشد. همچنین این نکته را مد نظر داشته باشید که مخزن آب را هر مدت یک بار تخلیه کنید و رسوب هایی که ته نشین شده اند را به خوبی تمیز نمایید. به عنوان نکته آخر باید بگوییم که کنترل کردن پد های سرمایشی را فراموش نکنید و در صورت لزوم پد های جدید را جایگزین پد های قدیمی کنید.