دانستنی ها

مرجع معرفی برترین ها

دانستنی ها

مرجع معرفی برترین ها

پروفیل های mihanaluminium

تولید تابلو لایت باکس

از این باکس هایی که لایت هستند می توانید برای تبلیغات استفاده کنید زیرا به دلیل جلوه خوبی که دارد به عنوان یکی از بهترین راه ها برای معرفی خود به دیگران می باشد.  

مواد به کار رفته در این محصول از مواد درجه یک است، نوری کاملا ملایم از پشت تابیده می شود و کیفیت چاپ بسیار بالایی دارد که همین موارد می باشد که سبب شده است طرفداران زیادی را به خود اختصاص دهد و امروزه شاهد استفاده ی گسترده از این تابلو در انواع سوپر مارکت ها، فروشگاه ها و مانند این ها هستیم.

انواع باکس های لایت برای تبلیغات

باکس لایت آلومینیومی در محیط های باز یا outdoor

این باکس و تولید پروفیل آلومینیوم برای بدنه آن به منظور استفاده در خیابان ها، محل عبور عابرین پیاده، فضا هایی که خارجی و باز هستند مانند محیط بیرون نمایشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرند.

باکس از نوع شیشه و کریستال

این نوع دارای ضخامت کمی می باشد و اندازه آن در حدود ۱ سانتی متر است. در این تابلو های شیشه ای وجود نور به دلیل لامپ های LED . SMD می باشد که نور پردازی و روشنایی را ایجاد می کند.

لایت باکس از جنس آلومینیوم

برای تامین نور در این نوع از LED . SMDاستفاده می شود که به یکی از پر طرفدار ترین لایت باکس ها تبدیل شده است و به ویژه در مترو ها کاربرد فراوانی دارد.

نمای خشک

بر روی دیوار سازه باید صفحه هایی که به شکل L هستند را در راستای یک دیگر نصب کرد و سپس صفحه های عایقی باید مورد نصب کردن قرار گیرند.

در چنین شرایطی می باشد که باید اقدام به قرار دادن قاب های پروفیل آلومینیوم بر روی صفحات ال کرده و به صورت عمودی به کمک میخ پرچ این کار انجام می شود. بعد از طی تمامی این مراحل نمای خشک در این قاب ها قرار داده می شوند و از باید از هر ۴ سمت درزگیری شوند.

سیستم های نمای خشک شامل چه چیز هایی می شود

عایق های از نوع گرمایشی
این کار توسط تجهیزاتی انجام می شود که به صورت مکانیکی هستند و یا به کمک چسب هایی که در زیر کار استفاده می شوند، سوار و محکم خواهند شد.

چهار چوب هایی که نقش حفاظت کننده را بازی می کنند
این چهار چوب از مقاومت خوبی در مقابل باد و زلزله برخوردار است و از جنس چوب یا فولاد می باشد و یا برای آن به تولید پروفیل آلومینیوم می پردازند.

ایجاد فضای تهی و خالی
برای به جریان در آوردن هوا در سیستم های نمای خشک یک فضای خالی ما بین نما و عایق در نظر گرفته می شود که این کار از ورود رطوبت به درون سازه جلوگیری به عمل می آورد.

مواد مورد استفاده در این نما ها
فروش پروفیل آلومینیوم به صورت ورقه، صفحه های رزین که به صورت اشباع شده موجود هستند، الیاف از نوع سیلیکات کلسیم، کاشی و آجر از جمله موادی هستند که برای استفاده در نمای خشک موجود می باشند.

فروش پروفیل آلومینیوم در میهن غدیر. با ما تماس بگیرید.