دانستنی ها

مرجع معرفی برترین ها

دانستنی ها

مرجع معرفی برترین ها

درب کرکره لوکس

امروزه استفاده از کالا های لوکس بسیار طرفدارای زیادی را به خود جذب کرده است که استفاده از درب های کرکره ای لوکس نیز از جمله این موارد است.   

در هنگام تولید این درب ها در بین هر ردیف از تیغه ها یک نواری رنگی که یک قوطی با ارتفاع ۲ سانتی متر است و یا در اصطلاح به آن ها غضروف می گویند استفاده می شود. تیغه های کرکره که در این انواع استفاده می شود، بدون خط هستند که دارای زیبایی ظاهری بسیار بیشتری در مقایسه با سایر تیغه های کرکره اتوماتیک هستند.

ویژگی درب های کرکره ای لوکس چیست؟

در این نوع از درب های کرکره ای به دلیل این که از غضروف ها استفاده شده است و قلاب ها در ارتفاع های ۲ سانتی متری تکرار شده اند، سبب شده است که دارای استحکام بالا تری باشند و همچنین از وزن بیشتری نیز برخوردار باشند. طراحی غضروف ها به صورت تاپ رول این ویژگی را به وجود آورده است که بتوان به راحتی این غضروف ها را با انواع تیغه های کرکره که به صورت ۲ خط، بدون خط  و تخت هستند را ترکیب کرد و یک درب کرکره ای لوکس که دارای طرح متنوع است ایجاد شود.

برای چیدمان رنگ ها می توان به صورتی دلخواه عمل کرد و طرح هایی را به وجود آورد که دارای چیدمان رنگ های مختلف و متنوعی هستند. این محصولات کاملا ضد سرقت هستند و به صورت کاملا زیبا، بی صدا و با کیفیت بالایی تولید شده اند زیرا تولید پروفیل آلومینیوم آنها باید کیفیت انجام شده است.