دانستنی ها

مرجع معرفی برترین ها

دانستنی ها

مرجع معرفی برترین ها

لبه پله یا ترمز پله

پله هایی که در ساختمان ها وجود دارند لغزنده هستند و دلیل آن این می باشد که دارای سطح صیقلی هستند. برای رفع این مشکل اقدام به شیار دار کردن و یا چکشی کردن آن ها می پردازند که هر دوی این مورد سبب جمع شدن آب در داخل شیار ها می شود و با یخ زدن آن ها مجدد امکان لغزنده شدن سطح وجود دارد.  

به این منظور می باشد که اقدام به تولید ترمز پله از جنس آلومینیوم کرده اند که در قسمت جلویی آن نوار های LED قرار گرفته اند که به خوبی برای مشخص کردن مسیر تردد مناسب هستند.

خصوصیات لبه پله چراغ دار

با محیط زیست سازگاری بالایی دارند و به هیچ عنوان سمی و ضرر دار نیستند و غیر رادیو اکتیو می باشند. در آخر باید بگوییم که به راحتی می توان آن ها را شستشو داد بدون آن که افت کیفیتی در آن ها ایجاد شود.

موارد استفاده از ترمز پله چراغ دار

از این محصول در هر مکانی که رفت و آمد زیاد می باشد می توان استفاده کرد. برای پله هایی که در پل های عابر پیاده وجود دارد، پله هایی که در امکان تاریخی و مذهبی ساخته شده اند، پله ها در پارک ها و هر مرکز تفریحی دیگری، پله های ساختمان های مسکونی یا هتل ها و یا اداره ها و هر مکان دیگری که جهت حفظ ایمنی مردم ضروری می باشد، می توان استفاده کرد. علاوه بر این تولید پروفیل آلومینیوم این محصولات رونق یافته است زیرا با استفاده از این چراغ ها می توانید نور پردازی چشمگیری را به وجود آورید و به عنصر های معماری در یک فضای شهری، مسکونی، اداری و … جلوه ی زیبایی را بدهید.