دانستنی ها

مرجع معرفی برترین ها

دانستنی ها

مرجع معرفی برترین ها

کرکره برقی پنجره و بالکن چه ویژگیها و مزایایی دارد؟

کرکره های برقی استفاده شده برای پنجره ها و بالکن ها کاملا دارای خاصیت عایق هستند به صورتی که از وارد شدن گرما، سرما و شلوغی و سر و صدایی که در بیرون وجود دارد، کاملا جلوگیری می کنند و همچنین می تواند از وارد شدن نور آفتاب به داخل نیز جلوگیری کند.   

نکته ای که در این میان جالب توجه می باشد این است که اگر شما تمایل دارید نور از کرکره برقی خانه و یا محل کار شما عبور کند می توانید از مدل کرکره نانو پلی کربنات شفاف استفاده کنید اما در غیر این صورت بهترین گزینه انتخابی شما همان مدل آلومینیومی می باشد زیرا که داری کارایی و مزیت بیشتری است.

ویژگی موتور کرکره برقی چیست؟

برای این محصولات موتور هایی نیز در نظر گرفته شده است که می تواند در داخل و یا خارج نصب شوند یعنی می توانند به طریقی باشند که در دید شما و یا در عدم دید شما قرار گیرند. این موتور ها دارای برق اضطراری ups هستند و در آن ها خلاص کن دستی نیز قرار داده شده است. موتور هایی که برای این محصولات در نظر گرفته می شوند دارای ظاهر مناسبی هستند و فضا کمی را اشغال می کنند.

قرار دادن کاور بر روی رول کرکره برقی

برای کرکره برقی خود می توانید کاوری جهت پوشاندن رول آن تهیه کنید. این کاور از جمله تجهیزات ضروری و استاندارد نمی باشند اما در صورت تمایل با پرداخت هزینه ای اضافی می توانید آن را برای خود تهیه کنید.

فروش پروفیل آلومینیوم کرکره برقی در مهین آلومینیوم با کیفیتی کاملا عالی انجام می شود، با ما تماس بگیرید تا امنیت محل کار و خانه خود را بالا ببرید.